Ekspertka/Ekspert – Koordynatorka/Koordynator ds. Ryzyka

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Warszawa, Lublin
WNR/PGE/2025/04/0009

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednia współpraca z wybranym segmentem biznesowym oraz spółką brokerską w GK PGE.
  • Koordynacja procesu pomiaru ryzyk: identyfikacja, kwantyfikacja i racjonalizacja, opracowanie map/rozkładów istotności ryzyk w obszarze działalności Segmentu.
  • Opracowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników ryzyk oraz analizowanie wyników ich pomiaru.
  • Monitorowanie stanu realizacji działań mitygujących.
  • Przygotowanie raportów, wniosków i prezentacji dotyczących zarządzania ryzykiem na poziomie Segmentu.
  • Raportowanie sprawozdawcze dla Centrum Korporacyjnego i instytucji zewnętrznych.
  • Dialog w Właścicielami Ryzyk aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania ryzykiem oraz promocja kultury zarządzania ryzykiem.
  • Wsparcie kierowników projektów w zakresie analizy zarządzania ryzykiem w projektach/ inwestycjach realizowanych przez Segment.
  • Koordynacja procesu oceny ryzyk i szans ESG w przypisanym Segmencie Biznesowym.
  • Ciągłe doskonalenie, konsultowanie i wdrażanie zmian w obszarze zarządzenia ryzykiem.
  • Pozyskiwanie danych z Segmentu oraz koordynacja przepływu informacji i wytycznych w
  • procesie zawierania umów ubezpieczenia, w tym w procesie przeprowadzania survey’u ubezpieczeniowego.
  • Sygnalizowanie do osób merytorycznie odpowiedzialnych za obszar ubezpieczeń w PGE, potrzeb ubezpieczeniowych w Spółkach.

Nasze wymagania

  • 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych/ryzyk.
  • Wykształcenie wyższe na kierunku/ach inżynierskich, ekonomicznych, prawnych lub związanych z zarządzaniem czy analizą danych.
  • Znajomość branży energetycznej oraz rynku energii (podmioty, produkty, usługi), znajomość norm i regulacji z zakresu zarządzania ryzykiem.
  • Wiedza z zakresu zasad, metod, analiz i oceny ryzyka korporacyjnego, ESG oraz ubezpieczeniowego.
  • Znajomość Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej, Ustawa o Dystrybucji, Ustawa o Ubezpieczeniach Obowiązkowych oraz zasad funkcjonowania Towarzystw Ubezpieczeniowych
  • Znajomość zasad funkcjonowania Towarzystw Ubezpieczeniowych.
  • Wiedza z zakresu procesów likwidacji szkód oraz makro i mikorekonomii umożliwiająca stosowanie zasad i reguł ekonomicznych w procesie zawierania ubezpieczeń.
  • Wiedza z zakresu zadań, metod, analiz i oceny ryzyka ubezpieczeniowego.
  • Bardzo dobra znajomość dotycząca zasad funkcjonowania różnorodnych narzędzi i systemów IT umożliwiającą szybką adaptację do nowych rozwiązań.
  • Bardzo dobra znajomość zasad i technik prezentacji.
  • Rozwinięte umiejętności analityczne, a w szczególności bardzo dobra znajomość metod ilościowych oraz modeli predykcyjnych w obszarze ryzyka ERM.
  • Znajomość języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa branżowego umożliwiającą zapoznanie się anglojęzyczną dokumentacją.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w audycie.

To oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Liczne świadczenia z ZFŚS.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
  • 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).

W przypadku wysłania aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy, Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. z siedzibą w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 27. Dane przetwarzane będą do celów niniejszej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią dobrowolnej i odrębnej zgody - do celów przyszłych rekrutacji. Z informacją o tym, jak przetwarzamy dane osobowe w procesach rekrutacyjnych zapoznać można się pod linkiem oraz w formularzu aplikacyjnym przed przekazaniem danych.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: